Ігри “тапалки” втрачають користувачів
Ігри на криптовалюту за моделлю tap-to-earn стрімко втрачають користувачів. Міні-додатки в Telegram, також відомі як «клікери» або «тапалки», не рятують навіть загальне зростання крипторинку
Згідно з даними Google Trends, з червня по грудень цього року інтерес до «кранів» з боку користувачів обвалився на 80%. Це говорить про те, що учасники крипторинку переключаються на інші процвітаючі сектори.
Gaming 2.0: як криптовалюти та блокчейн змінюють майбутнє відеоігор.
«Тапалки» втрачають популярність
Провідні клікери на платформі Telegram — Hamster Kombat, Notcoin і Catizen — втрачають користувачів, незважаючи на стрімке зростання крипторинку.
За даними TGStats, кількість щомісячних активних гравців “хом’яка” всього за місяць скоротилася на 3 мільйони, тоді як Notcoin і Catizen втратили 428 тисяч і 407 тисяч осіб відповідно.
Дані про активність у ланцюжку показують аналогічну картину. Блокчейн Open Network (TON), на базі якого працюють тапалки, у вересні зафіксував понад 1 мільйон активних гаманців. За даними TonStats, до грудня цей показник впав нижче 500 тисяч.
Опитування Chainplay, в якому взяли участь 957 гравців, підтверджує похмуру динаміку. За даними аналітичної платформи, 17,8% користувачів перестають заходити в клікери після аірдропу. Приблизно на 51% знизилася активність після генерації токенів (TGE).
За даними Animoca Brands, найуспішнішим проектам вдається утримати лише 60% від максимальної кількості щоденних активних користувачів, а менш успішним – 25%.
Чому клікери не можуть зацікавити гравців
«Тапстіки» втрачають гравців в основному з однієї причини: повторюваний геймплей. Понад 51% респондентів Chainplay зазначили, що перестали заходити в клікери через одні й ті ж завдання.
Незважаючи на зусилля, спрямовані на покращення користувацького досвіду, ігри tap to-earn найчастіше покладаються на просту механіку, від якої гравці швидко втомлюються.
Крім того, збільшення кількості учасників зменшує суму винагород під час аірдропів. Через це користувачі відчувають себе обділеними. Більше половини опитаних незадоволені маленькими нагородами, які роздають команди «тапстіків».
До топ-3 причин відтоку користувачів також увійшли шахрайство та проблеми з безпекою. На це вказали майже 22% опитаних гравців. Крім того, користувачів також відлякують:
- відсутність прогресу в кліках — 27,1%;
- погана графіка – 7,6%;
- технічні збої — 17,6%;
- недостатній рівень підтримки з боку розробників — 9,4%;
- проблеми з виведенням токенів — 35,9%.