Анонімні творці клікерів Hamster Kombat розповіли Wired про намір побудувати екосистему взаємопов’язаних ігор і сервісів, центром якої стане ще не випущений токен HMSTR.
Читайте також: Другий аірдроп Hamster Kombat був оголошений разробниками гри
Розробники проекту досі відмовляються називати свої імена та говорити з журналістами голосом через побоювання деанонімізації.
Команда Hamster Kombat зараз налічує 50 людей. Штабу немає, всі працюють дистанційно.
Засновники розповіли, що 15 років працювали у “професійному геймінгу”, але не уточнили подробиць. Вони нібито добували біткоїн і торгували ним, коли ціна активу була нижчою за $100.
Ідея створення Hamster Kombat з’явилася у січні 2024 року на тлі успіху Notcoin. За словами розробників, за чотири місяці з моменту запуску аудиторія клікера досягла 300 мільйонів чоловік.
«Ми знали, що єдиний спосіб для нас розвиватися — це зробити все в грі вірусним. У нас просто не було $50 млн на маркетинг», — розповіли творці.
За їхніми словами, у Hamster Kombat немає сторонніх інвесторів, але проект вже отримує прибуток від продажу реклами всередині гри, на YouTube і в Telegram. Конкретних результатів засновники не розголошують.
У білій книзі, опублікованій 30 липня, розробники Hamster Kombat назвали свій потенційний аірдроп «найбільшим в історії криптовалют», але навіть не уточнили приблизні терміни його реалізації.
Згідно з документом, 60% обсягу випущених HMSTR призначено для гравців, а решта токенів – для ліквідності ринку, партнерства з екосистемою та грантів, винагород та інших цілей.
Нагадаємо, що на тлі ажіотажу навколо Notcoin, Hamster Kombat і їх колег в Telegram кількість активних користувачів месенджера перевищила 950 мільйонів на місяць.
Раніше засновник Telegram Павло Дуров підтримав тапалку, оголосивши про випуск свого токена HMSTR на блокчейні TON. Біржа Bybit відкрила премаркет для монети, а розробники пообіцяли провести другий аірдроп.