Notcoin і Hamster Kombat: Голова ігрового відділу TON про майбутнє “тапалок” (Фото: google)
Ще в грудні минулого року в додаток щомісяця грав лише 1% користувачів Telegram, зараз їх кількість зросла приблизно до 20%. Про це заявив керівник геймінгового відділу TON Foundation Інал Кардан в інтерв’ю виданню The Block.
Читайте також: Що таке ігри “тапалки” і як вони з’явилися?
У липні кількість користувачів месенджера наблизилася до 1 мільярда, багато в чому завдяки «тапалкам» на кшталт Notcoin і Hamster Kombat.
Читайте також:
За словами Кардана, більшість ігор на даний момент спрямовані на побудову спільнот та стимулювання залучення.
“Всі ці ігри, їхня модель монетизації – це не про покупки в додатку, а про трафік і його монетизацію різними способами. Ви не можете монетизувати трафік так само, як [деякі проєкти] роблять зараз, після TGE. Тому після випуску токенів модель має змінитися», – додав він.
З великих «клікерів» до запуску монети поки що дійшов лише Notcoin. Поки що “тапалка” Hamster Kombat, а також Catizen і Yescoin, готується до генезису.
За даними CoinGecko, на момент написання статті, ринкова капіталізація NOT становить 1,2 мільярда доларів, а монета торгується на рівні 0,011 долара, що на 58% нижче від свого історичного максимуму.
«Вони запускають компаньйонів, вони запускають маркетингові кампанії, вони хочуть запустити нові ігри. Вони навіть запустили інкубаційну програму. Йдеться про пошук способу утримати існуючу аудиторію. У вас вже є мільйони користувачів, і ви повинні запропонувати їм щось цікаве», — прокоментував Кардан Notcoin.
У білій книзі, опублікованій 30 липня, розробники Hamster Kombat назвали свій потенційний аірдроп «найбільшим в історії криптовалют», але навіть не уточнили приблизні терміни його реалізації.
При цьому «тапалку» підтримав засновник Telegram Павло Дуров, який оголосив про випуск свого токена HMSTR на блокчейні TON. Біржа Bybit відкрила премаркет для монети, а розробники пообіцяли провести другий аірдроп.
Кардан з оптимізмом оцінює шанси Hamster Kombat «вижити в TGE» і створити стійку ігрову екосистему.
“У них вже величезна аудиторія. Вони можуть спробувати перетворити цих користувачів на гравців нового проекту. Якщо це буде середньобюджетний, де люди з більшою ймовірністю будуть витрачати гроші на покупки, у них буде дійсно хороше джерело доходу”, – сказав представник TON.
Кардан вважає, що ігри середнього рівня відіграватимуть велику роль у розробці ігрових додатків у Telegram. Як приклад він навів проект Gatto, де необхідно піклуватися про домашніх тварин як в Тамагочі:
«Ми бачимо, що [середньобюджетні ігри] почали залучати багато користувачів і приносити хороший дохід. Протягом наступних шести місяців більше ігор, схожих на Gatto, буде запущено в TON і Telegram».
Нагадаємо, що 31 липня розробники Telegram представили нові функції в месенджері, включаючи браузер з підтримкою перегляду Web3-сайтів на базі TON і магазин міні-додатків.